Monday 20 January 2014

pot pet pot pet

assalamualaikum..sbnrnya sudah lama nk tulis ni..tp asyik malas je...sbnrnya nk tulis masalah...alahai...masalah ni kalo l cerita lg sakit hati...

why not kita tukar kpd ayat2x yg positif ???

sy sangat besyukur dgn ..

1- suami saya yang slalu sabar dgn saya....selalu sabar dgn kemarahan saya...n etc...dahla jarang sgt masak..
2- saya mempunyai ibu mertua yg sangat baik, bila blk skolah, makanan sudah tersedia...sobsob..sedih nya ummi saya dapat menantu mcm saya..hi
3-sekolah yg walaupun antara yg tercorot dlm ppd bachok,tp okla..pentadbiran sekolah x lah terlalu strict
4-penyakit saya iaitu ekzema..resdung....walaupun rasa sangat terseksa tp alhamdulillah, ada org yg lebih terseksa kan....

alhamdulillah..atas rezeki MU ya ALLAH...

hidupkan kami dgn IMAN dan matikan kami dalam IMAN....amin



No comments:

Post a Comment